Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Godis!!

Av Maria - 4 april 2012 18:50

Idag har jag fixat med barnens påskägg och jag har varit och är sjukt sugen på godis!!

Det här är verkligen en prövning men jag ska klara den, annars förstör jag allt jag kämpat för dom senaste två veckorna. Det räcker med en godis och sen kommer jag bara vilja ha mer och mer så det blir ingen.


Har inte hunnit träna idag, har varit och handlat det sista inför fjällvecka.

Var upp till Petra och lämnade av datorn som hennes Magnus ska fixa åt mig så den blir snabbare och installera lite olika program som jag ska kunna leka lite med:) 


Fyra tvättmaskiner har jag hunnit med dessutom och jättemycket mys med Vera som två gånger sovit i min famn idag.

Det brukar hon inte vanligtvis göra men jag som kom mig aldrig iväg på någon prommis.

Tänkte ta och byta om nu och köra ett pass nu iallafall. Pratade med min barndomsvän Mårten idag om träning och han gav mig lite tips på övningar som jag ska testa nu ikväll:)) 

Eftersom jag inte har tiden att komma iväg och träna för honom på EGO så kunde han vara min personliga tränare online skojade han så det är väl bäst att göra övningarna han föreslog.

 
 
Malla

Malla

4 april 2012 20:02

Ja! Det var faktiskt riktigt spännande att göra en sån mätning. Jag gjorde den på mitt gym, step in. Finns säkert på de flesta gym att boka tid till att göra en :)
hoppas du fixar din jeansutmaning, det kommer gå toppen ska du se :)

http://www.monstermalla.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 september 2012 09:45

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 28 september 2012 09:44

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 21 september 2012 12:55

I måndags kom snickarna och satte igång med vårat lilla projekt. Det här är så spännande, som jag har längtat till det här!! ...

Av Maria - 16 september 2012 02:45

Vilken dag!!! Den här dagen har vi sett fram emot länge och den blev precis så skön som det var tänkt. Vi träffades redan vid tolvtiden, vi käkade lite lunch. Efter det tyckte Jenny att vi minsann skulle ge oss ut på promenad:) Vi gick till gr...

Av Maria - 14 september 2012 21:26

I morse vid tiotiden stack jag och Vera till Birsta där vi mötte upp Jenny, vi gick och strosade runt i nästan alla affärer och shoppade lite. Åt lunch och strosade vidare. Sen åkte vi hem till Jennys syrra och käkade tacos, sen blev det fredags mys!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards