Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Semester

Av Maria - 8 augusti 2012 20:13

Har börjat skriva två gånger och det bara försvunnit, sur blir jag. Vi har hunnit haft tre underbara semesterveckor sen jag skrev inlägg sist. Varit på både västkusten och östkusten. Började med Örebro åkte vidare till Varberg. En dag på Ullared blev det:) Roligt att våra grannar från gatan här hemma anslöt sig dom oxå. Kul för barnen att få leka med kompisar och kul för oss att umgås lite. Sen åkte vi vidare till Göteborg där vi badade ( ja inte jag) solade ( det gjorde jag) men viktigaste var Liseberg. Vi kom när dom öppnade och gick därifrån när dom stängde, trött var vi när vi kom tillbaka till husvagnen. Vi var ett sällskap på 14 personer som var där, kul:)) efter Göteborg åkte vi till Västervik på östkusten. Sebbe och Carina som varit med i Göteborg hängde på som oxå. Härlig semester har det varit! Nu har tjejerna varit hos pappa ett par dagar men på fredag kommer som igen. En ledig vecka igen tillsammans, vilket lyx:) Igår fyllde jag år och jag fick en iPhone av mig själv i present, grattis Maria!! Malin och Gun kom förbi och fikade, fina roliga presenter fick jag. Susanne och barnen kom oxå förbi även dom hade med fina presenter, hon vet ju vad jag har för smak den flickan:))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 september 2012 09:45

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 28 september 2012 09:44

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 21 september 2012 12:55

I måndags kom snickarna och satte igång med vårat lilla projekt. Det här är så spännande, som jag har längtat till det här!! ...

Av Maria - 16 september 2012 02:45

Vilken dag!!! Den här dagen har vi sett fram emot länge och den blev precis så skön som det var tänkt. Vi träffades redan vid tolvtiden, vi käkade lite lunch. Efter det tyckte Jenny att vi minsann skulle ge oss ut på promenad:) Vi gick till gr...

Av Maria - 14 september 2012 21:26

I morse vid tiotiden stack jag och Vera till Birsta där vi mötte upp Jenny, vi gick och strosade runt i nästan alla affärer och shoppade lite. Åt lunch och strosade vidare. Sen åkte vi hem till Jennys syrra och käkade tacos, sen blev det fredags mys!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards