Alla inlägg under mars 2012

Av Maria - 30 mars 2012 15:36

Vad härligt det kan vara med en halvtimmes surr i telefon med en vän, lättsamt avslappnat och måbra känsla på topp.

  Vi har haft otroligt mycket roligt tillsammans.

Ser fram emot en helg där vi kan sitta och surra och dricka vin och skratta som galningar som vi så ofta gör tillsammans:)

Skönt att veta att du alltid finns där vännen.


Imorgon blir det galej med andra vänner och det ser jag fram emot jätte mycket.

Susanne of course och sen får vi se om Anki kommer med eller inte.

Det blir bubbel och snittar och sen dans på lokal woop woop

Av Maria - 30 mars 2012 14:33

Dom här skorna har jag på mig allt för ofta, jag har dom när jag tränar och jag har dom när jag är ute och går.

   Idag åkte jag till Birsta efter skolan medan Vera fortfarande var hos farmor och farmor

                              och då fick dom här följa med mig hem

                                                  
                                             


Tyckte att dom var jättefina och frågade om dom fanns i stl 35 men icke såklart!

Men dom hade en grej man kunde köpa till som man satte längst bak vid hälen och då kunde jag oxå ha dom, wihoooo!!!

Nu börjar det bli lite vår och då vill man ju ha nya skor, dom svarta blir det nog imorgon när jag ska ut på galej.

Dom röda med öppen tå får nog vänta tills det blir lite varmare.






Av Maria - 30 mars 2012 14:23

Blev det imorse när tjejerna skulle iväg till skolan och även jag skulle på skolan.

Deras taxi kommer vid halv åtta och hämtar dom och jag var tvungen att åka strax efter dom för Vera skulle skjutsas till farmor och farfar medans jag var och skrev lite engelska.

Idag var det redovisning av boken jag läst, jag hade valt "How to be good" av Nick Hornby den var väl inte så jätte rolig men den var ganska lättläst.

Redovisningen hoppas jag gick bra har ingen aning hur det gick, lämnade även in ett arbete vi skulle ha skrivit ett

"Formal letter" där vi skulle skriva till chefen för ett hotel där vi bott och varit missnöjda.  Får se om vi får resultat på måndag.


Av Maria - 27 mars 2012 16:30

Vi har varit på Matforsbadet den här eftermiddagen jag Vera Agnes och Linnea.

Hämtade upp tjejerna direkt när dom slutade skolan klockan ett och dom fick äta en macka i bilen på vägen dit.

Vera har blivit så duktig med sina puffar och kan flyta utan att jag håller i henne, en liten stund iallfall:)

Vi gjorde ett par dyk också så hon inte ska glömma bort hur man gör.


Agnes och Linnea kämpade på med ryggsim bröstsim och flytning för att lyckas ta "guldpingvinen" och dom klarade det tillslut. Hade lite bekymmer med att flyta i 10 sekunder.

Så stolta var dom när vi kunde köpa ut märkena, även mamman var mäkta stolt över sina duktiga tjejer!!

Av Maria - 26 mars 2012 21:10


 Underbara Agnes och en nyfödd Vera myser tillsammans.



Linnea mitt charmtroll

                                     

    Älskade lillasyster Vera

Av Maria - 26 mars 2012 21:00

Jag har börjat att plugga engelska B för att jag tror att jag behöver det om jag ska söka utbildning till hösten.

Det är ett otroligt högt tempo, vi ska göra klar en kurs som man vanligtvis gör på två terminer på en termin.

Jag hoppas jag fixar ett G!!

Vi hade prov i fredags och det kändes ok iallafall.

Skulle behöva sätta mig att plugga nu men Vera 6 månader vill inte alls sova, är bara ledsen just nu.

Det får bli imorgon istället.

Av Maria - 26 mars 2012 19:19

Det var ett tag sedan men nu tänkte jag att jag skulle börja blogga igen.

I bloggen kommer jag att skriva om mina barn och mitt nya liv med ny kost och träning.

Förhoppningsvis en resa där jag bara kommer att må bättre och bättre och hitta tillbaka

till mig själv igen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards