Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Kvalitetstid

Av Maria - 29 juni 2012 10:21

På onsdag morgon plingade Jenny på dörren!

Vi käkade frulle och tog en prommis ner på stan och bara gick

omkring och strosade, hur skönt är inte det?

Att bara ta det lugnt och kika i affärer med en av mina

bästa och äldsta vänner, hon är inte skitgammal hon är lika gammal som mig

men jag har känt henne väldigt väldigt länge. Vi har känt varandra sedan vi

var sju år och vi har haft fantastiskt mycket roligt tillsammans nu är det inte lika

ofta då avståndet är lite längre än det varit tidigare.

På kvällen så var det Living and Room party här hemma och det shoppades lite.

När alla brudar åkt hem var det Linda Jenny och jag kvar som satt och surrade ända in på

småtimmarna. Linda avvek vid halv ett medan Jenny och jag satt kvar i soffan till tre

innan vi förmådda oss att gå för att sova. Jennys syrra dök upp på morgonkvisten och

vi tre tog en prommis runt sjön, sen åkte dom vidare och Vera och jag tog en välbehövlig

tupplur. Skönt med ett helt dygn att blöta och stöta fnissa och surra strunt.

Och det bästa är att hon kommer upp till veckan igen:))

 


En helg i augusti är uppbokad för tjejsnack, vi ska hålla till hos Linda som har stort hus:)

Vi hade ju så roligt på klassfesten och kände att vi inte hann surra klart alls, så nu är

det bokat! Jag har mycket att se fram emot nu:))

  Sara Jenny och Lena    Maria och Linda

  Pernilla

Det är bla dom här tjejerna som kommer!! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 september 2012 09:45

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 28 september 2012 09:44

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 21 september 2012 12:55

I måndags kom snickarna och satte igång med vårat lilla projekt. Det här är så spännande, som jag har längtat till det här!! ...

Av Maria - 16 september 2012 02:45

Vilken dag!!! Den här dagen har vi sett fram emot länge och den blev precis så skön som det var tänkt. Vi träffades redan vid tolvtiden, vi käkade lite lunch. Efter det tyckte Jenny att vi minsann skulle ge oss ut på promenad:) Vi gick till gr...

Av Maria - 14 september 2012 21:26

I morse vid tiotiden stack jag och Vera till Birsta där vi mötte upp Jenny, vi gick och strosade runt i nästan alla affärer och shoppade lite. Åt lunch och strosade vidare. Sen åkte vi hem till Jennys syrra och käkade tacos, sen blev det fredags mys!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards