Alla inlägg under augusti 2012

Av Maria - 23 augusti 2012 12:52

Vera vaknade inatt och ville komma över till vår säng. Jag lyfte över henne och redan här började jag ana att det skulle göra ordentligt ont i mina armar när jag skulle kliva upp idag.... Körde ju triceps igår och det är en muskel jag gärna glömmer att träna då den är lite klurig. Igår fick jag ordentlig kontakt med den.
Idag tänkte jag bara köra löpning, intervaller.

Av Maria - 22 augusti 2012 15:53

Började dagen med ett härligt träningspass på gymmet, tackar Katharina för det:)
Kastade i mig lite lax och stoppade sedan Vera i vagnen och gick ett varv runt sidsjön. Gick vägen genom skogen hem och stannade och smaskade i mig lite hallon, vilken njutning!! Stannade även till hos en vän för en liten pratstund. Nu har jag och Vera fått oss lite mellis innan vi ska göra oss klar för en cykeltur till Vera och Isaks goa farmor och farfar där vi ska få middag. Vilken underbar dag det här varit!

Av Maria - 9 augusti 2012 23:47

.....har jag kommit iväg och tränat! En timme på gymmet lär kännas i kroppen imorgon. Har ju haft semester från träningen några veckor. Hög på endorfiner när jag åkte därifrån:)

Av Maria - 8 augusti 2012 20:13

Har börjat skriva två gånger och det bara försvunnit, sur blir jag. Vi har hunnit haft tre underbara semesterveckor sen jag skrev inlägg sist. Varit på både västkusten och östkusten. Började med Örebro åkte vidare till Varberg. En dag på Ullared blev det:) Roligt att våra grannar från gatan här hemma anslöt sig dom oxå. Kul för barnen att få leka med kompisar och kul för oss att umgås lite. Sen åkte vi vidare till Göteborg där vi badade ( ja inte jag) solade ( det gjorde jag) men viktigaste var Liseberg. Vi kom när dom öppnade och gick därifrån när dom stängde, trött var vi när vi kom tillbaka till husvagnen. Vi var ett sällskap på 14 personer som var där, kul:)) efter Göteborg åkte vi till Västervik på östkusten. Sebbe och Carina som varit med i Göteborg hängde på som oxå. Härlig semester har det varit! Nu har tjejerna varit hos pappa ett par dagar men på fredag kommer som igen. En ledig vecka igen tillsammans, vilket lyx:) Igår fyllde jag år och jag fick en iPhone av mig själv i present, grattis Maria!! Malin och Gun kom förbi och fikade, fina roliga presenter fick jag. Susanne och barnen kom oxå förbi även dom hade med fina presenter, hon vet ju vad jag har för smak den flickan:))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards