Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Maria - 13 juni 2012 20:58

Vera har haft feber sedan i fredags hon har legat runt 39,7 hela tiden, nu ikväll var den bara på 38.4 så det kanske är på väg åt rätt håll. Har burit henne mer eller mindre hela tiden sedan i fredags då hon bara grinat när jag satt ner henne på golvet. Nu ikväll kom farmor och var med henne så jag fick åka och träna.

Skönt att få träna och koppla bort alla tankar som virvlar omkring i huvudet, att träna är verkligen bra terapi.

Jag hade nästan glömt bort hur bra jag mår när jag tränar, hur lycklig jag känner mig både under träningspasset och

efter. Skulle däremot behöva bli lite duktigare på att planera in min träning, göra ordning ett schema på när jag ska

iväg och träna. Passet som jag kör nu ska jag köra på ett tag till innan jag byter ut det.

Ikväll var det ganska mycket folk där tyvärr, behövde inte vänta på några maskiner men jag fick göra om programmet lite för att slippa väntan. Hade kunnat kört lite tyngre ikväll, var inte så slutkörd som jag borde vara.

Måste komma ihåg att lägga på lite tyngre nästa gång, roligt att märka av att jag kan öka vikterna!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards