Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Rubrik saknas

Av Maria - 30 mars 2012 14:33

Dom här skorna har jag på mig allt för ofta, jag har dom när jag tränar och jag har dom när jag är ute och går.

   Idag åkte jag till Birsta efter skolan medan Vera fortfarande var hos farmor och farmor

                              och då fick dom här följa med mig hem

                                                  
                                             


Tyckte att dom var jättefina och frågade om dom fanns i stl 35 men icke såklart!

Men dom hade en grej man kunde köpa till som man satte längst bak vid hälen och då kunde jag oxå ha dom, wihoooo!!!

Nu börjar det bli lite vår och då vill man ju ha nya skor, dom svarta blir det nog imorgon när jag ska ut på galej.

Dom röda med öppen tå får nog vänta tills det blir lite varmare.






 
 
jenny

jenny

30 mars 2012 15:24

Åh, vilka fina! Vill också ha klackar =)

http://jennylind76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 september 2012 09:45

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 28 september 2012 09:44

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 21 september 2012 12:55

I måndags kom snickarna och satte igång med vårat lilla projekt. Det här är så spännande, som jag har längtat till det här!! ...

Av Maria - 16 september 2012 02:45

Vilken dag!!! Den här dagen har vi sett fram emot länge och den blev precis så skön som det var tänkt. Vi träffades redan vid tolvtiden, vi käkade lite lunch. Efter det tyckte Jenny att vi minsann skulle ge oss ut på promenad:) Vi gick till gr...

Av Maria - 14 september 2012 21:26

I morse vid tiotiden stack jag och Vera till Birsta där vi mötte upp Jenny, vi gick och strosade runt i nästan alla affärer och shoppade lite. Åt lunch och strosade vidare. Sen åkte vi hem till Jennys syrra och käkade tacos, sen blev det fredags mys!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards