Alla inlägg den 11 april 2012

Av Maria - 11 april 2012 12:39

Vi åkte till fjällen i torsdags och har firat påsken där uppe.

Har haft det super mysigt.

Fredag och lördag åkte vi skidor i ett soligt Björnrike, Agnes och Linnea träffade lite klasskompisar som dom åkte med.

Lördag kvällen var Sebbe Carina och alla barnen och grillade hos oss.

Söndag åkte vi skoter med Sebbe Carina Tony och Veronica med familjer, det var inte något vidare väder men ganska mysigt ändå.

Kom hem och åt sill av olika slag och gravlax, mumma!

Att hålla sig ifrån godis har varit en utmaning som jag klarade ända till måndag kväll, då åt jag tills jag mådde illa.

Gjort är gjort och jag ångrar mig inte direkt, nu börjar jag på ett nytt blad igen.


Måndag kväll fick Vera feber och sov otroligt dåligt natten mot tisdag och vaknade med 39,2 så vi packade ihop oss och åkte hem. 

Väl hemma är hon feberfri och idag är hon hur pigg som helst.

Vi fortsätter njuter av påskledigheten hemma istället. På fredag ska ju dom stora barnen till respektive mamma och pappa, gruvar mig redan....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards