Alla inlägg den 17 april 2012

Av Maria - 17 april 2012 15:44

Har varit ute på en pw med barnvagnen en timme i det underbara vårvädret.

Snöblask! Goggels hade passat bra så jag hade sluppit förstärka rynkan mellan ögonbrynen

med att gå och kisa för att inte alla snöflingor skulle hamna i ögonen.

Blää vill ha vår och värme nu!!


Måste knåpa ihop en ny spellista till mina träningspass och promenader det går så mycket lättare

att köra på när man har något bra i lurarna som hjälper till med lite pep.


Av Maria - 17 april 2012 12:30

Igår på englskan fick vi göra ett prov, jag fick VG och kan ärligt säga att jag inte är riktigt nöjd med det.

Jag har på tok för höga krav på mig själv. Istället för att vara jätteglad för ett bra resultat är jag missnöjd för

att jag tyckte att jag kunde ha gjort bättre....


Idag när jag klev upp var det vitt ute igen otroligt tråkig syn.

Och som pricken på den tråkiga skulle jag till MVC och sätta in en sån här otrevlig liten grej

Dom mätte och undersökte och jag var godkänd och den kom på plats, fy f**n vad ont det gjorde!!


Nu känns det mycket bättre när jag fått äta lite goda kycklingklubbor från i söndags och sitter och njuter av ett fantastiskt gott te som jag köpte sist upp i Vemdalen.

Dom har en jätte mysig liten butik i byn som heter VDL Design där dom säljer allt möjligt och där köpte jag ett grönt

te med smak av Acacia och gojjibär som är super gott.

Så har ni vägarna förbi får ni inte missa den butiken. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards