Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Sommarutmaning

Av Maria - 3 april 2012 12:26

För ett par veckor sedan bestämde jag en utmaning till mig själv.

Den 20 juni ska jag komma i mina gamla jeans i stl 26 har stl 28 nu och det gillar jag inte alls.

Det mesta sitter runt lår och höfter, så jag tränar ganska mycket nu och jag kör på med LCHF kost.

I fredags hade det gått 2 veckor och jag har tappat 1,5 kg ska bli spännande och se om det hänt något denna vecka.

Vi åker dock bort på fredag så nu vet jag inte om jag ska väga och mäta på torsdag eller vänta till veckan därefter.

Det blir ju inte en vecka om jag tar det på torsdag och jag vill inte känna att jag blir besviken så jag kanske väntar en vecka till och hoppas på ett högre resultat då.


Vi åker ju till Vemdalen på skärtorsdag och blir borta en vecka skulle jag tro.

Funderar hur jag ska lösa min träning i husvagnen, jag tränar ju bara hemma här och i husvagnen är det lätt hänt att det blir lite trångt.....

Så tanken är att jag kanske ska börja springa lite, det kan jag ju göra där uppe och plankan kan jag ju såklart göra varje dag.

Om jag kliver upp åtta så kan jag ta mig en löptur och köra mina plankor och vara tillbaka till frukost med resten av familjen. 


Det här är så viktigt för mig så jag vill verkligen inte fuska en vecka heller.

Jag har inte ätit något godis eller onyttigheter på 2.5 vecka, det tror jag inte jag någonsin klarat förut.

Så nu är jag på gång!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 september 2012 09:45

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 28 september 2012 09:44

Igår hämtade jag Agnes direkt när hon slutade skolan, Linnea skulle följa med en kompis. Vi åkte och hämtade Vera på dagis, hem och fika mellis. Sen tog vi en cykeltur i solen, vi stannade till vid en lekpark och gungade och lekte lite. Sen cyklade...

Av Maria - 21 september 2012 12:55

I måndags kom snickarna och satte igång med vårat lilla projekt. Det här är så spännande, som jag har längtat till det här!! ...

Av Maria - 16 september 2012 02:45

Vilken dag!!! Den här dagen har vi sett fram emot länge och den blev precis så skön som det var tänkt. Vi träffades redan vid tolvtiden, vi käkade lite lunch. Efter det tyckte Jenny att vi minsann skulle ge oss ut på promenad:) Vi gick till gr...

Av Maria - 14 september 2012 21:26

I morse vid tiotiden stack jag och Vera till Birsta där vi mötte upp Jenny, vi gick och strosade runt i nästan alla affärer och shoppade lite. Åt lunch och strosade vidare. Sen åkte vi hem till Jennys syrra och käkade tacos, sen blev det fredags mys!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards