Alla inlägg under maj 2012

Av Maria - 1 maj 2012 19:23

Är lite sugen att köra backträning imorgon.

Köra intervall en liftstolpe och promenera ner, då kan Vera ligga i vagnen och sova nedanför.

Det är ju inte så långt och då ser jag henne hela tiden.

Får se hur kroppen känns imorgon.

Av Maria - 1 maj 2012 19:02

Ibland faller man ihop  och tror inte att man ska kunna klara av att resa sig igen, söndag var en så dag  och även måndag. Men på nåt märkligt vis så fixar man det.

Man skulle kunna se det som ett upphopp, när man är längst där nere så är det bara att sikta uppåt igen.

Det bestämde jag mig för igår kväll att sikta uppåt och inte dröja mig kvar där nere , vad som än händer

blir det inte bättre av att stanna kvar där nere. POSITIVA tankar.


Hur som helst idag har varit en betydligt bättre dag, solen skiner från en klarblå himmel och har gjort hela dagen.

Bara det gör att livet känns lite lättare och att leendet kommer fram lite lättare och lite bredare.

Imorse bestämde Vera att sex var en bra tid att vakna på, en lycklig tjej låg och kvittrade i sängen, man kommer

undan med det när man är 7 månader och har världens sötaste leende.

Så den här mamman studsade upp (eller staplade kan man oxå kalla det) ur sängen och fixade lite välling till   sen mer eller mindre tvingade jag henne

att somna om för det kändes inte alls som ett alternativ att kliva upp på riktigt den tiden.

Väl uppe sen vid tio hacket som kändes mer humant fixade vi lite frulle sen tog vi en promenad rund vackra

Sidsjön. Hem fixa lunch och leka lite på gräsmattan sen blev det en till prommis, gick åt andra hållet för att variera mig:)) 

När vi kom hem kändes det som jag hade en hel del energi över så jag tog och körde mitt intervall pass på 45 minuter.

Det känns i kroppen nu vill jag lova!!

Men den här sommaren ska jag inte känna mig som en valross på stranden utan ska visa upp en kropp som jag kan

känna mig nöjd med, jag ska i mina kläder stl 34 det är bara så.

Dom här stl 38 ska jag slänga i en stor sopsäck och glömma att jag någonsin har haft dom!!!


Pga av fallet i Söndags så missade jag att anmäla mig till min utmaning, får se när det är ett nytt startdatum.

Kan avslöja att det är ett träningsupplägg som jag skulle vilja vara med på:))


Tjing tjing 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards